Το κινεζικό ηλεκτρονικό κατάστημα λειτουργεί ως «μαγνήτης» και μοιάζει με εικονικό καζίνο, λένε οι καταναλωτές – Οι πελάτες ενθαρρύνονται να συνεχίσουν τις αγορές τους με την εισαγωγή μπόνους και κουπονιών, που μιμούνται τα βιντεοπαιχνίδια
Το κινεζικό ηλεκτρονικό κατάστημα λειτουργεί ως «μαγνήτης» και μοιάζει με εικονικό καζίνο, λένε οι καταναλωτές – Οι πελάτες ενθαρρύνονται να συνεχίσουν τις αγορές τους με την εισαγωγή μπόνους και κουπονιών, που μιμούνται τα βιντεοπαιχνίδια