BBC για Temu: Εθιστικό σαν ζάχαρη – Πώς… γλυκάθηκαν οι καταναλωτές από την πλατφόρμα με τις απίστευτα χαμηλές τιμές

Το κινεζικό ηλεκτρονικό κατάστημα λειτουργεί ως «μαγνήτης» και μοιάζει με εικονικό καζίνο, λένε οι καταναλωτές – Οι πελάτες ενθαρρύνονται να συνεχίσουν τις αγορές τους με την εισαγωγή μπόνους και κουπονιών, που μιμούνται τα βιντεοπαιχνίδια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *