Η ανάγκη διείσδυσης τοπικών προϊόντων στην ιταλική αγορά με όρους ποιότητας και σύγχρονες μεθόδους επισημάνθηκε σε εκδήλωση του Εμπορικού Επιμελητηρίου Λάρισας σήμερα, το απόγευμα της Τρίτης, με θέμα «Ελλάδα – Ιταλία Στρατηγική Οικονομική Σχέση: Ιταλία: Πρώτος εξαγωγικός προορισμός ελληνικών προϊόντων & Προοπτικές διεύρυνσης επενδυτικής δραστηριότητας».
Την πρωτοβουλία χαρακτήρισε εξαιρετική ο Προϊστάμενος του Γραφείου Εμπορικών και Οικονομικών Υποθέσεων της Πρεσβείας της Ελλάδος στη Ρώμη, Γενικός Σύμβουλος ΟΕΥ Β’, κ. ΠαναγιώτηςΖάραγκας, σημειώνοντας πως πρέπει «να αποτελέσει σταθμό για όλα τα υπόλοιπα Επιμελητήρια, γιατί απαντά στο καίριο κεντρικό ζήτημα της ελληνικής παραγωγικής δυναμικότητας, το πως δηλαδή θα βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις -ιδιαίτερα τις μικρομεσαίες- να ανταποκριθούν με όρους ποιότητας στο στοίχημα της ανταγωνιστικότητας, που είναι το κύριο όπλο για να βγουν στις ξένες αγορές».
«Πρέπει να δώσουμε μεγάλη αξία στις εξαγωγές. Σαν χώρα έχουμε πολλές εισαγωγές. Πρέπει να ισοσκελίσουμε αυτό το ισοζύγιο. Οπωσδήποτε πρέπει να κάνουμε οπωσδήποτε ποιοτικά, αξίας προϊόντα, να ξεφύγουμε από το καθιερωμένο. Οι επιχειρήσεις να γίνουν πιο σύγχρονες ώστε να μπορέσουμε να μπούμε στα ράφια των ιταλικών επιχειρήσεων και να βρούμε parterns που θα μας βοηθήσουν στη δύσκολη συγκυρία» δήλωσε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Λάρισας κ. Σωτήρης Γιαννακόπουλος.
Φωτό/βίντεο: Κώστας Τσιάρας – onlarissa.gr